شناسهٔ خبر: 45068 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کیانی ترجمه جدید «عشق الهی» را به ناشر سپرد/ انتشار «ویلیام جیمز: روانشناس فیلسوف»

حسین کیانی به تازگی با کتاب «ویلیام جیمز: روانشناس فیلسوف» به بازار کتاب آمده است. وی اخیراً ترجمه جدیدی از کتاب «عشق الهی» نوشته ویلیام چیتیک را به پایان برده و به ناشر سپرده است.

 

کیانی ترجمه جدید «عشق الهی» را به ناشر سپرد/ انتشار «ویلیام جیمز: روانشناس فیلسوف»

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ حسین کیانی از چاپ کتاب «ویلیام جیمز: روانشناس فیلسوف» خبر داد و گفت: این کتاب که به تازگی از سوی انتشارات دانژه منتشر شده به بررسی زندگی و آراء جیمز در حوزه روانکاوی می‌پردازد.

این نویسنده ادامه داد: برای تالیف این کتاب از ویلیام جیمز اجازه گرفتم و با هماهنگی وی این کتاب را تالیف کردم.

وی با اشاره به ترجمه کتاب «عشق الهی» نوشته ویلیام چیتیک افزود: به تازگی ترجمه این اثر را به پایان رساندم و به زودی منتشر می‌شود. در تار و پود کتاب «عشق الهی» سیر به سوی خدا در متون اسلامی جای گرفته‌ است.

کیانی در توضیح بیشتر این اثر عنوان کرد: ترجمه‌ای که پیشتر از این اثر ارائه شده بود، غلط‌های زیادی داشت و من نیز ترجمه این کتاب را پیش از چاپ شروع کرده بودم، بنابراین حتی با وجود انتشار این کتاب ترجمه خود را به پایان رساندم و قرار است این کتاب با ترجمه من تا پایان سال جاری از سوی انتشارات صوفیا منتشر شود.

حسین کیانی تا امروز بیش از 10 عنوان کتاب را در حوزه روانشناسی ترجمه و منتشر کرده است که از آن میان می‌توان به کتاب‌های «تنوع تجربه دینی»، «اصول روانشناسی» و  «شیوه‌های تفکر ملل شرق» «لذت و رنج تنهایی: تنهایی و انسان امروز» اشاره کرد.

نظر شما