شناسهٔ خبر: 45092 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین میزگرد «قرآن؛ کلام خدا یا رویای نبی؟» برگزار می شود

دومین میزگرد گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم با عنوان «قرآن کلام خدا یا رویای نبی ؟» به همت خانه اندیشمندان علوم انسانی وگروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دومین میزگرد  گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم  با عنوان «قرآن کلام خدا یا رویای نبی ؟» با حضور سید یحیی یثربی، استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبایی  و خلیل قنبری، استاد دانشگاه ادیان و مذاهب، روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه، ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود .

دیدگاه رویای رسولانه در محافل فکری و رسانه‌ای  مدتی است که مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و به دلیل اهمیت موضوع، گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم در صدد بر آمده تا با برگزاری نشست های علمی، زمینه تبیین و نیز نقد و بررسی این دیدگاه را فراهم آورد.

شایان ذکر است اولین میزگرد گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم برای بررسی نظریه رویای رسولانه ، ۱۷ خرداد ماه در کانون فرهنگ و ادب و اندیشه (کفا) برگزار شد و در آن دکتر جعفر نکونام و دکتر خلیل قنبری به بحث و بررسی در این زمینه پرداختند.

 همچنین آیت الله سید عباس حسینی قائم مقامی  روز چهارشنبه ۲۶ خرداد در نشستی با موضوع «زبان و پیام قرآن؛ نسبت قرآن با خدا و پیامبر» به نقد و بررسی این دیدگاه پرداخت.

حضور کلیه علاقمندان در این برنامه که در خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، نبش ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی برپا می شود، آزاد است.

نظر شما