شناسهٔ خبر: 45119 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیوان عدالت اداری حکم وزیر علوم را باطل کرد

رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی گفت: درخصوص حکم عزلم از ریاست این دانشگاه به دیوان محاسبات اداری شکایت کردم و این دیوان حکم به باطل شدن حکم سرپرست جدید این دانشگاه داده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد اخباری  گفت: پس از اطلاع از برکناری خود از ریاست دانشگاه علمی کاربردی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و پس از بررسی موضوع این دیوان، به ابطال سرپرستی محمدحسین امید برای این دانشگاه که توسط وزیر علوم ابطال شده بود، حکم داد.

وی افزود: براساس این حکم سرپرست محمد حسین امید در دانشگاه علمی کاربردی به پایان رسیده و من مجددا باید به دانشگاه باز می گردم.

رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه من در دوره مسئولیتم توان مند عمل کرده، با فساد مبارزه کردم و اقدامات عقب افتاده مربوط به اهداف دانشگاه را اجرایی کردم بنابراین درخصوص حکم برکناری ام به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و این مرجع قانونی به شکایت من رسیدگی کرد.

به گزارش مهر، محمد فرهادی وزیر علوم در روز ۵ تیرماه محمداخباری رئیس دانشگاه علمی کاربردی را برکنار و محمدحسین امید معاون اداری مالی وزارت علوم را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

نظر شما