شناسهٔ خبر: 45165 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حمایت وزارت نیرو از پایان نامه‌های علوم انسانی مرتبط با آب

مدیرکل دفتر آموزش، پژوهش و فناوری وزارت نیرو از حمایت این وزارتخانه از پایان نامه های علوم انسانی مرتبط با صنعت آب و برق از جمله مسایل حقوقی آب و مدیریت منابع آب خبر داد.

 

پایان نامه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی مقداری با اشاره به حمایت این وزارت خانه از پایان نامه های علوم انسانی گفت: طرح هایی که صنعت و آب و برق به آن نیاز دارد، فقط طرح های فنی و مهندسی نیستند.

وی ادامه داد: صنعت آب و برق در موضوعات حقوق آب، مدیریت منابع آب و آموزش نیاز دارد متخصصان علوم انسانی به کمک وزارت نیرو بیایند تا جامعه را از نظر فرهنگی آماده کنند و استفاده بهینه و مطلوبی از آب و برق داشته باشند.

مدیرکل دفتر آموزش پژوهش و فناوری وزارت نیرو افزود: مسایل حقوقی آب، مدیریت منابع آب از مسایل بسیار مهمی است که ما خیلی به آنها توجه نکرده ایم، این مسایل موضوعات روز صنعت آب برق و کشور هستند که در کنار مسایل فنی مطرح اند و دانشگاه ها می توانند دراین زمینه کار کنند.

وی ادامه داد: پژوهشگاه نیرو، موسسه تحقیقات آب و شرکت های مادر تخصصی در صنعت آب و برق از پایان نامه هایی که در جهت رفع نیاز حوزه آب برق باشد حمایت می کنند.

وی افزود: برهمین اساس تفاهم نامه هایی را با دانشگاه ها امضاء کرده اند که اگر پروژه ای در این زمینه امضاء شود، آن  شرکت و موسسه حمایت  هایی را انجام دهند.

نظر شما