شناسهٔ خبر: 45217 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدرسه تابستانی «مباحثی در فلسفه ذهن»برگزار می‌شود

پنجمین دوره مدرسه تابستانی پژوهشکده فلسفه تحلیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی(ipm) با عنوان «مباحثی در فلسفه ذهن» برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  پژوهشکده فلسفه تحلیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی(ipm) پنجمین دوره مدرسه تابستانی را با عنوان «مباحثی در فلسفه ذهن» از ۱۴ تا ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌کند.

در این دوره استادان و همکاران پژوهشگاه دانش های بنیادی به تدریس برخی مباحث اصلی در حوزه فلسفه ذهن، همچون مسئله ذهن- بدن محتوای حالات التقاتی، آگاهی، علیت ذهنی و برخی موضوعات  علوم شناختی می پردازند.( برنامه دقیق دوره به زودی اعلام می شود) قابل ذکر است که این دوره، درواقع کلاسی مقدماتی در فلسفه ذهن است که اگر چه آشنایی با مباحث کلی فلسفه تحلیلی برای بهره گیری از آن لازم است، اما آشنایی تخصصی با فلسفه ذهن در آن مفروض گرفته نمی شود.

از علاقه مندان شرکت در این مدرسه تابستانی دعوت می شود حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد برای پیش ثبت نام مدارک ( نام، نام خانوادگی، سوابق تحصیلی و پژوهشی، اطلاعات تماس)  را به آدرس الکترونیکی (phil@ipm.iv)  ارسال کنند.

قابل ذکر است که با توجه به محدودیت فضای پژوهشکده فلسفه تحلیلی شرکت کنندگان نهایی برمبنای سوابق تحصیلی و علایق پژوهشی آنها انتخاب خواهند شد.

هزینه دوره ۱۲۰ هزار تومان است. این مبلغ شامل هزینه های ناهار و پذیرایی در طول دوره و بسته  آموزشی مربوط به کلاس ها است. همچنین در طول دوره مدرسه تابستانی امکان اسکان عده ای محدود از شرکت کنندگان که ساکن تهران نیستند در مهمانسرای پژوهشگاه فراهم است. علاقه مندان برای آگاهی بیشتر می توانند با شماره ۲۲۸۰۳۶۶۹- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

نظر شما