شناسهٔ خبر: 45255 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

موافقت دانشگاه‌ها با ۶ هزار تقاضای مهمانی/ اعلام نتایج تا آخر ماه

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: دانشگاه‌های مبداء با ۶ هزار از تقاضای میهمانی دانشجویان موافقت کردند و اعلام نتایج توسط دانشگاه‌های مقصد تا پایان مرداد اعلام می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ناصر مطیعی  در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی ۹۶_۹۵ گفت: دانشگاه های مبداء با ۶ هزار از ۱۳ هزار تقاضای دانشجویان برای میهمانی در دانشگاه های دیگر موافقت کردند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های  مقصد هنوز در حال بررسی تقاضاهایی هستند که به دانشگاه ها ارسال شده، این دانشگاه ها نتایج را تا آخر ماه جاری (مردادماه) اعلام می کنند.

مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: امسال انتقال دانشجویی نداشتیم و تقاضاها همه برای میهمانی بود که باید برای آن نیز دانشجویان متقاضی دلیل مشخصی را اعلام می کردند.

به گزارش مهر، در این دوره از ثبت نام، صرفا میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود ندارد؛ یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می توانند تقاضای میهمانی خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

ثبت نام متقاضیان از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ۹۵ آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشت.

سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می کرد.

پس از پایان اردیبهشت ماه، فرآیند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه های مبدا و مقصد انجام گرفته و نتیجه نهایی تا پایان  مرداد اعلام می شود.

نظر شما