شناسهٔ خبر: 45266 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد

کتاب «درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» نوشته روث تاوزا با ترجمه احتشام رشیدی و انسیه ابری توسط انتشارات تیسا منتشر و راهی بازار نشر شد.

 

درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب «درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» نوشته روث تاوزا با ترجمه احتشام رشیدی و انسیه ابری به تازگی توسط انتشارات تیسا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده، این کتاب را با زبان و ساختاری ساده نوشته و سعی کرده مطالب را به صورت منسجم بیان کند. اقتصاد خلاق، خط مشی فرهنگی، بازار کار هنرمندان، میراث فرهنگی، فیلم، موسیقی، رادیو و تلویزیون، جشنواره ها، شهرهای فرهنگ، خوشه های خلاق، کپی رایت و ... از جمله مسائلی هستند که در این اثر مطرح شده اند.

خانم پروفسور روث تاوز از شخصیت‌های مهم حوزه اقتصاد فرهنگی است و این کتاب، آخرین اثر او در این حوزه است که در آن طیف گسترده‌ای از موضوعات اقتصاد فرهنگی را به ‌اجمال بررسی و مطرح کرده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد اقتصاد صنایع فرهنگی و هنری یکی از موضوعات مهمی است که تاوز در این کتاب آن را تبیین کرده است.

نویسنده در نگارش این کتاب قصد داشته نظریه ها و مفاهیم جدید اقتصاد فرهنگ و هنر را برای مخاطبان دانشگاهی و غیردانشگاهی تشریح کند.

این کتاب با ۲۲۴ صفحه و قیمت ۱۵۹ هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما