شناسهٔ خبر: 45408 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قول معاون اول رئیس جمهور درباره طرح ساماندهی دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران گفت: امروز جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه وی قول هایی را درخصوص اعتبارات لازم برای اجرای طرح ساماندهی دانشگاه تهران داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمود نیلی احمدآبادی امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران گفت: در حاشیه افتتاح این آزمایشگاه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای علوم و بهداشت موضوع طرح ساماندهی دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طرح ساماندهی این دانشگاه حدود ۱۰ سال گذشته در دولت مصوب شد و اکنون ۶۰ درصد اراضی زمین های مورد نیاز اجرای طرح خریداری شده است.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: این طرح در آستانه کمیسیون ماده ۵ است و اخیرا نیز شورای عالی شهرسازی و معماری آن را تصویب کرده است.

نیلی احمدآبادی اضافه کرد: درحال حاضر بحث درخصوص طرح توسعه دانشگاه تهران مربوط به تملک مابقی اراضی مورد نیاز است که در دولت گذشته نیز قول هایی برای تامین اعتبارات لازم آن مطرح شده بود.

وی گفت: باتوجه به اینکه موضوعات شهر دانش و دانشگاه سبز نیز در دولت مطرح است، طرح توسعه این دانشگاه نیز با مفهوم و سیاست های کلان دولت هماهنگی دارد.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: درحال حاضر طرح توسعه این دانشگاه در جریان است اما بسیار کند حرکت می کند که در جلسه امروز معاون اول رئیس جمهور قول هایی درخصوص اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح مطرح کرد.

نیلی احمدآبادی اظهار داشت: با قول معاون اول رئیس جمهور امیداوریم تا مهرماه مصوبات و اعتبارات این طرح اختصاص یابد.

نظر شما