شناسهٔ خبر: 45412 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بخشی از «سراسر شب» برداشتی از زندگی خودم است/ به‌نبال تهیه‌کننده

فرزاد موتمن که فیلمنامه «سراسر شب» آماده ساخت دارد ضمن اشاره به بخشی از داستان، گفت که به دنبال یافتن تهیه کننده برای ساخت این اثر سینمایی است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرزاد موتمن کارگردان سینما درباره فعالیت های جدید خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه «سراسر شب» را که یک اقتباس ادبی است به پایان رسانده ام، البته بخش هایی از اتفاقات این فیلم مربوط به زندگی خودم در سال های ۸۹ تا ۹۱ است. من حدود ۴ سال نابینا بودم و با وجود نابینایی فیلم ساختم برای مثال «شب های روشن» و «خداحافظی طولانی» حاصل همان روزهای  نابینایی من است و این فیلم جدید داستان آن روزهای زندگی خودم است.

وی افزود: قصه «سراسر شب» از جایی شروع می شود که دختر جوانی دوست دارد بازیگر سینما شود، اما درهای ورود به سینما برای او بسته می شود و او با استفاده از قرص خودکشی می کند ولی در نهایت نمی میرد. فیلم دقیقا از همینجا شروع می شود.

موتمن ادامه داد: یک دختر ۲۵ ساله، یک کارگردان و یک خانم ۶۰ ساله کاراکترهای اصلی فیلم من هستند. شخصیت کارگردان این فیلم دقیقا برگرفته از شخصیت خودم است ضمن اینکه من در نگارش فیلمنامه «سراسر شب» سعی کردم شخصیت زن مسن هم بسیار پر رنگ و قوی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول مذاکره با تهیه کننده ها هستیم و در صورتی که موفق به جذب سرمایه شویم، «سراسرشب» را اوایل پاییز کلید می زنیم.

نظر شما