شناسهٔ خبر: 45448 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همچنان دنبال سرمایه‌گذار برای «مشدی عباد» هستم/ مراجعه به فارابی

یدالله صمدی ضمن گلایه از بنیاد سینمایی فارابی به دلیل حمایت نکردن از ساخت فیلم «مشدی عباد» اعلام کرد در تلاش است سرمایه این پروژه را از منابع دیگر جذب کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یدالله صمدی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «مشدی عباد» گفت: فارابی از ساخت این فیلم سینمایی حمایت نکرد و ما همچنان به دنبال سرمایه گذار برای ساخت آن هستیم.

وی افزود: با چند ارگان برای جذب سرمایه صحبت کرده ایم که آنها قول های مساعدی نیز داده اند، اما هنوز با آنها به قطعیت نرسیده ایم. به محض اینکه موفق به جذب سرمایه شویم «مشدی عباد» را کلید می زنیم.

کارگردان «شوق پرواز» با گلایه از نبود حمایت کافی از ساخت این اثر بیان کرد: هنگامی که فیلمنامه «مشدی عباد» را به فارابی ارایه دادم آنها به من گفتند ساخت این فیلم در اولویت های ما نیست و من نمی‌دانم چه چیزهایی در اولویت بنیاد سینمایی فارابی قرار دارد.

صمدی در بخش پایانی صحبت هایش با اشاره به وضعیت جسمانی خود خاطرنشان کرد: حالم خوب است اما چندوقت یکبار باید برای چک آپ به بیمارستان مراجعه کنم.

پاییز سال ۱۳۹۰ یدالله صمدی برای اینکه مقدمات ساخت فیلم کمدی- موزیکال «مشتی عباد» را فراهم کند سفری به باکو داشت و در بازگشت به ایران قرار بود اسفند همان سال فیلمبرداری را آغاز کند ولی هنوز موفق به این کار نشده است. وی در این فاصله فیلم «پدر آن دیگری» را ساخت و اکران کرد.

نظر شما