شناسهٔ خبر: 45602 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۴۵۰ هزار داوطلب کنکور کارنامه گرفتند/ انتشار رشته های بدون آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۷ صبح امروز تعداد ۴۵۰ هزار نفر از حاضرین در جلسه کنکور کارنامه خود را دریافت کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛حسین توکلیافزود: با توجه به اینکه نتیجه آزمون سراسری ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۱۹ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت از آن زمان تا صبح امروز تعداد ۴۵۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد داوطلبان کارنامه خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: از تعداد ۸۶۰ هزار نفر که در از آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام کردند تعداد ۷۲۲ هزار داوطلب در جلسه کنکور حاضر بودند که همگی افراد مجاز به انتخاب رشته شده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: اطلاعیه سازمان سنجش برای رشته‌های بدون آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی امروز چهارشنبه ۲۰ مردادماه منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص در روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شود که این موضوع به روز شنبه ۲۳ مرداد موکول شد.

توکلی اظهار داشت: دفترچه های راهنمای انتخاب رشته که به صورت چاپی تهیه شده اند نیز از روز شنبه ۲۳ مرداد در باجه های پستی قرار می گیرند.

نظر شما