شناسهٔ خبر: 45613 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«قصه‌های دهه شصت» رونمایی می‌شود

مجموعه داستان‌های برگزیده دوره نخست جایزه فرشته با عنوان «قصه‌های دهه شصت» شنبه 23 مردادماه با حضور هنرمندان در شهر کتاب فرشته رونمایی می‌شود.

رونمایی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛  مجموعه آثار برگزیدگان دوره اول جایزه فرشته با عنوان «قصه‌های دهه شصت» که با مقدمه و طراحی جلد ابراهیم حقیقی منتشر شده و لیلی گلستان ویراستاری آن را بر عهده داشته، ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه رونمایی می‌شود.

این برنامه با حضور هنرمندانی چون: حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، لیلی گلستان، مهتاب کرامتی، احمد پوری، کامبوزیا پرتوی، فرهاد توحیدی، پوریا عالمی، مهدی کرم‌پور و... برگزار خواهد شد.

کتاب «قصه‌های دهه شصت» در شمارگان هزار نسخه و به قیمت ۸۰۰۰ تومان توسط انتشارات هرمس منتشر شده است و عناوین داستان‌های آن عبارتند از: داستان «سفر به ماه» نوشته محمدرضا امامی که رتبه نخست را در این رقابت از آنِ خود کرد و داستان‌های «لبِ جیحون» / مصطفی انصافی، «شرح متن» / ساسان شیبانی نژاد، «به اندازه یک گردوی مظلوم» / مجتبی فدایی، «تابوت خالی» / فاطمه مهدوی پور، «لبخند بزن» / الهام نظری، «محله کمونیست‌ها» / امیررضا جلائیان، «کولی‌های خیابان ستارخان» / فرشاد موسی زاده، «مرگ گنجشک ها در سه اپیزود» / محسن کاکاوند و «گوجه ربی» / مرتضی برزگر که به ترتیب رتبه های دوم تا دهم را کسب کرده و آثار به چاپ رسیده در این مجموعه داستان هستند.

نظر شما