شناسهٔ خبر: 45865 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش رئیس جمهور به لغو کنسرت‌ها / هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید

حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: ما مجلس شورای اسلامی داریم و هر کس که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون‌گذاری کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور که صبح امروز به مناسبت روز پزشک و هفته دولت در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان برگزار شد، با بیان اینکه بی‌قانونی خوب نیست و بی‌قانونی به نام دین و دلسوزی بدتر است گفت: افتخار ما این است که کشورمان کشور قانون است و امام (ره) بارها بر اینکه حکومت اسلام و جمهوری اسلامی حکومت قانون است تاکید کردند، چرا که اگر قانون زیر پا رود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

خبرآنلاین نوشت: رئیس جمهور با اشاره به حاشیه‌های ایجادشده در مورد برگزاری کنسرت‌ها در کشور، گفت: یک جا به پزشک و یک جا به هنرمند بی‌احترامی می‌شود، یک جا که کنسرتی می‌خواهد برگزار شود، مجلس قانونگذاری ایجاد می‌شود. ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند، و وزیر نباید نیز تبعیت کند چرا که وزیر باید تابع قانون باشد.

روحانی افزود از نظر من هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید و عقب‌نشینی کند. اگر قرار است قانونی وضع شود باید از طریق مجلس اقدام شود و مراحل خود را در شورای نگهبان طی کند و در نهایت رئیس جمهور آن را ابلاغ کند تا عملی شود.

نظر شما