شناسهٔ خبر: 45963 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پردیس‌های مدرن می‌توانند آخر هفته بلیت ۱۵ هزارتومانی بفروشند

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد تنها پردیس های مدرن اجازه فروش بلیت ۱۵ هزار تومانی فیلم «فروشنده» در روزهای پنجشنبه و جمعه را دارند.

غلامرضا فرجی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  با اشاره به افزایش قیمت بلیت فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی گفت: طبق آیین نامه مصوب شورای صنفی نمایش از ابتدای سال ۱۳۹۵، قرار شد تا پردیس های مدرن کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه تا سقف ۱۵ هزار تومان، بلیت فیلم های مختلف سینمایی را به فروش رسانند بنابراین این نوع از افزایش قیمت بلیت تنها مختص فیلم سینمایی «فروشنده» نیست.

وی ادامه داد: همچنین یکی از علت هایی که قیمت بلیت این اثر سینمایی در طول هفته نیز افزایش پیدا کرده این است که زمان این اثر سینمایی بالا است و هر یک سانس به اندازه دو سانس نمایش فیلم است. علاوه بر آن این اثر سینمایی در تمام سینماهای مدرن کشور به صورت D سینما نمایش داده می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد که سینماها این فیلم را با سیستم D سینما نمایش دهند، گفت: تا آنجا که می دانم در قرارداد با سینماهای اکران‌کننده این فیلم آمده است که حتما فیلم به صورت D سینما نمایش داده شود.

نظر شما