شناسهٔ خبر: 46049 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جایزه باستانی پاریزی دیماه برگزار می‌شود

جایزه باستانی پاریزی در محورهای تاریخ ایران، فرهنگ عامه و مردم‌شناسی، دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به این جایزه که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار می‌شود، ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام شده و زمان برگزاری جایزه هم دوم دی‌ماه است.

مطابق اعلام، نتایج آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این جایزه، آذرماه سال جاری مشخص می‌شود و در هر سه محور یادشده نیز، یک اثر به عنوان اثر برگزیده و سه اثر به عنوان تقدیری معرفی خواهند شد. به نفر  برتر در هر سه بخش پنج سکه بهار آزادی و به نفرات تقدیری سه سکه تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندانی که در سه حوزه «تاریخ ایران»، «فرهنگ ادب عامه» و «مردم‌شناسی» کتاب نوشته‌اند و یا پایان‌نامه‌های دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای آن‌ها به این موضوعات تعلق دارد می‌توانند آثار خود را برای بررسی به  دبیرخانه این جایزه در کرمان واقع در بلوار ولی عصر (عج)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان (تلفکس دبیرخانه ۰۳۴-۳۳۲۱۹۷۰) ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، محمد ابراهیم باستانی پاریزی نویسنده، مورخ، پژوهشگر و استاد دانشگاه تهران بوود که در فروردین ماه ۱۳۹۳ در سن ۸۸ سالگی بدرود حیات گفت. استاد باستانی در طول حیات خود آثار زیادی به ویژه درباره کرمان تالیف کرد که از آن جمله می‌توان به راهنمای آثار تاریخی کرمان، تاریخ کرمان، جغرافیای کرمان و ... اشاره کرد.

نظر شما