شناسهٔ خبر: 46051 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پروانه نمایش «والدراما» صادر شد/ مذاکره با «هنر و تجربه»

مجید برزگر تهیه کننده «والدراما» از صدور پروانه نمایش این فیلم سینمایی به کارگردانی عباس امینی خبر داد و گفت که مذاکرات اولیه برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» انجام شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید برزگر تهیه کننده «والدراما» درباره اکران این فیلم گفت: نخستین نمایش «والدراما» در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در بخش «نسل نو» بود و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اول در جشنواره شد.

وی ادامه داد: پس از نمایش فیلم «والدراما» در جشنواره فیلم برلین، این فیلم به جشنواره های دیگری مانند جشنواره فیلم در کلمبیا و رم نیز دعوت شد.

برزگر با اشاره به اینکه این فیلم نخستین تجربه کارگردانی عباس امینی است، بیان کرد: پیش از این قرار بود فیلم کوتاهی از داستانِ «والدراما» ساخته شود اما در طول کار و بازنویسی داستان متوجه شدیم فیلمنامه این قابلیت را دارد که به یک اثر بلند تبدیل شود.

این تهیه‌کننده توضیح داد: درخواست پروانه نمایش را به دفتر نمایش های خانگی و فیلم کوتاه سازمان سینمایی ارائه کردیم و در نهایت پروانه نمایش برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» صادر شد و مذاکرات اولیه برای اکران این فیلم در این گروه سینمایی نیز انجام شده و موافقت ضمنی برای اکران «والدراما» در پاییز را گرفته ایم.

این فیلمساز در پایان گفت: به اعتقاد من داستانی که در فیلم «والدراما» مطرح شده مورد توجه و استقبال مخاطب سینمای ایران قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن نیز معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می شود و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می شود.

نظر شما