شناسهٔ خبر: 46197 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت جعفر والی در بیمارستان

همسر جعفر والی حال این هنرمند را که در بیمارستان بستری است نسبت به دو روز گذشته بهتر توصیف کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ عالم‌تاج والی در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جعفر والی هنرمند پیشکسوت تئاتر اظهار کرد: ایشان چند روزی است که در بیمارستان پیامبران بستری است، البته دو روز به علت بد بودن حالش در CCU بستری بود ولی در حال حاضر در بخش قلب بستری شده است.

وی با اشاره به سابقه بیماری قلبی جعفر والی که در مقطعی حتی نیاز به استفاده از باتری هم مطرح شده بود، گفت: این‌بار هم بیماری قلبی ایشان مشکل ایجاد کرد و با بهتر شدن حالش باید احتمالا سه - چهار روز دیگر در بیمارستان بستری باشد تا بتواند مرخص شود.

والی پیش از انقلاب بسیاری از نمایشنامه­‌های ساعدی را اجرا کرده بود که از آن جمله می­‌توان به نمایش‌های «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» و «گاو» اشاره کرد.

او بعد از انقلاب با بازی در دو نمایش«اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.

والی در سینما و تلویزیون نیز سابقه همکاری با هنرمندانی چون داریوش مهرجویی، علی حاتمی، امیر نادری، مازیار میری، مسعود کیمیایی، مازیار پرتو و ... را دارد.

نظر شما