شناسهٔ خبر: 46364 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا هشتم مهر ماه برگزار می‌شود

چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا هشتم مهر ماه سال جاری و با شعار «عرفان کاربردی در راستای صلح جهانی» برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به نقل از وابط عمومی همایش نکوداشت مولانا، سعید محمد زاد اکبری مدیر مسئول سلسله نکوداشت بین المللی مولانا با اعلام این خبر گفت: در این دوره از همایش ۱۰ برگزیده در موضوعات مولوی شناسی، تحقیق، شعر و ادبیات، هنر موسیقی، تالیف، رسانه جمعی، انجمن داری، خط و نقاشی و بانوی منتخب با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به بخش ویژه همایش افزود: هم چنین در بخش ویژه از برخی هنرمندان کشورمان در حوزه موسیقی به خاطر اجرای هنرمندانه اشعار مولانا تجلیل می‌شود. از ویژگی‌های این دوره دعوت از میهمانان مولوی شناس خارجی از کشورهای ترکیه و پاکستان و همچنین سفرای کشورهای فارسی زبان و رئیس منطقه‌ای یونسکو است.

مدیر مسئول سلسله نکوداشت بین المللی مولانا اضافه کرد: پروفسور عدنان مولوی شناس از ترکیه و اردووان ارولی رییس موزه مولانا در قونیه و سفرای ۱۳ کشور خارجی و ... از دیگر میمهانان این دوره از همایش نکوداشت مولانا هستند.

بر اساس این گزارش؛ چهارمین همایش نکوداشت بین المللی مولانا هشتم مهر ماه سال جاری با حضور میهمانان ویژه خارجی و با هدف تجلیل از اساتید هنرمند، همزمان با سالروز مولانا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

نظر شما