شناسهٔ خبر: 46372 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آلبوم شهرام بزرگمهر نقد و بررسی می‌شود

مراسم رونمایی و نقد و بررسی آلبوم ˝ خواستنی˝ شنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ مراسم رونمایی و نقد و بررسی آلبوم "خواستنی" با صدای شهرام بزرگمهر شنبه سوم مهرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن همایش‌های امام علی (ع) واقع در اتوبان ستاری نبش بلوار فردوس شرق برگزار می‌شود.

در این مراسم روند تولید این آلبوم با حضور عوامل آن بررسی خواهد شد و قرار است بزرگمهر قطعاتی از آلبوم را به صورت زنده برای حاضرین اجرا کند.

"خواستنی" مردادماه امسال به بازار عرضه شد. این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام‌های "نگاه بی‌تفاوت"، "کابوس تنهایی"، "بهترین آرزوها"، "احساس موافق"، "یه دنیا میدونه"، "نیمکت خالی"، "صدای خسته"، "گله" و "یک مسئله کوچیک" است.
بزرگمهر در بخش ترانه‌های این مجموعه با علی استیری، امیر ارجینی، بهروز بیات و پریا صوفی‌پور همکاری کرده است و پوریا حیدری، شهاب اکبری، سعید سام، مازیار عطاریان، شهاب حسینی و بهنام ناصری هم تنظیم قطعات آلبوم "خواستنی" را انجام داده‌اند.

آلبوم جدید این خواننده در حالی به بازار آمد که او به مدت شش سال خارج از ایران بود و اثر جدید او با وقفه‌ای هشت ساله پس از آلبوم سومش به بازار عرضه شده است.

بزرگمهر همزمان با ماه محرم قطعه‌ای با مضمون عاشورا منتشر خواهد کرد که جزئیات این اثر برای اولین بار در مراسم رونمایی آلبوم "خواستنی" اعلام می‌شود. ورود عموم مخاطبان به این مراسم آزاد است.

نظر شما