شناسهٔ خبر: 46425 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«به دنیا آمدن» بعد از محرم و صفر اکران می‌شود/ رونمایی از ۲ پوستر

به گفته تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به دنیا آمدن»، این اثر سینمایی به کارگردانی محسن عبدالوهاب بعد از محرم و صفر در سینماهای کشور اکران می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد احمدی تهیه‌کننده سینمابا اشاره به اکران فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» گفت: به زودی درخواست اکران برای این اثر سینمایی را به شورای صنفی نمایش ارائه می دهم. البته قرار بود «به دنیا آمدن» زودتر اکران شود که با توجه به آغاز ماه محرم و صفر اکران این فیلم به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد: این اثر سینمایی بعد از پایان محرم و صفر در سینماهای کشور اکران می شود.

احمدی با اشاره به اینکه ۲ پوستر جدید این اثر سینمایی توسط سیروس سلیمی و امین شفیعی طراحی و آماده شده است، گفت: نسخه اکران عمومی بدون تغییر نسبت به نسخه ای که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد در سینماهای کشور اکران می شود.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» آمده است: زن و شوهری در آستانه میان سالگی برای ادامه مسیرِ زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می شوند.

این فیلم در سی و چهارمین جشنواره سینمایی فجر در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش در آمد و در سه بخش بازیگری نقش اول زن، تدوین و موسیقی کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد.

از جمله عوامل این اثر سینمایی می توان به نویسنده و کارگردان: محسن عبدالوهاب، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، مجری طرح: محسن قرایی، صدابردار: زنده یاد یدالله نجفی، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین قاسمی، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، موسیقی: پیمان یزدانیان، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی اشاره کرد.

هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، سپهراد فرزامی، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری و نیکی نصیریان از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

نظر شما