شناسهٔ خبر: 46434 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سوسن اصلانی: آهنگ‌های جدیدم را آلبوم می‌کنم/ تدارک بزرگداشت برای حسین دهلوی

خانواده استاد حسین دهلوی آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی بعد از ایام محرم و صفر با همکاری فرهنگسرای ارسباران بزرگداشت این هنرمند پیشگام موسیقی را برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سوسن اصلانی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طی ماه‌های گذشته آهنگ‌های جدیدی ساخته‌ام که دوست دارم آنها را در قالب یک آلبوم موسیقی تولید و به علاقه‌مندان موسیقی ارائه دهم اما با توجه به هزینه بسیار بالایی که ضبط این ملودی‌ها دارد به هیچ عنوان نمی‌توانم به صورت فردی اقدام به ضبط این آثار کنم بنابراین فعلا ترجیح می دهم بیشتر به فکر اجرای زنده این کارها باشم که برای همین موضوع نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

همسر استاد حسین دهلوی آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی ادامه داد: طبق صحبت های اولیه ای که با مدیریت موسیقی فرهنگسرای ارسباران انجام گرفته قرار بر این است که بزرگداشتی برای حسین دهلوی بعد از ایام محرم و صفر در این مجموعه برگزار شود که طی این برنامه ریزی هماهنگ شده تا کنسرتی را با هنرمندی گروه «خجسته» و خوانندگی محمود باقری در این برنامه اجرا کنیم. این کنسرت در واقع مقدمه ای برای برپایی کنسرت های آینده گروه است که امیدوارم مورد پسند دوستداران موسیقی قرار بگیرد.

وی درباره مراسم بزرگداشتی که قبلا اعلام شده بود قرار است برای استاد دهلوی برگزار شود، گفت: پیش از این قرار بود مراسم بزرگداشت طی هفته های پایانی تابستان برگزار شود اما به دلیل مشکلاتی که در زمینه اسپانسر و تهیه کننده داشتیم ترجیح دادم مراسم برگزار نشود. اما خوشبختانه با حمایت هایی که از سوی شهرام صارمی مدیر بخش موسیقی فرهنگسرای ارسباران، برنامه بزرگداشت استاد دهلوی با شکل و شمایلی قابل توجه و در خور شان این هنرمند بعد از ایام محرم  و صفر برپا خواهد شد.

اصلانی درباره اوضاع جسمانی همسرش نیز توضیح داد: وضعیت جسمی دهلوی همچنان مانند گذشته است ضمن اینکه این وضعیت با ضعف جسمانی و عارضه فراموشی شرایط را برای او بسیار سخت کرده که واقعا برای بهبود قطعی آن کاری جز تلاش و مراقبت نمی توان کرد. من و خانواده تمام سعی و کوشش خود را می کنیم تا وضعیت جسمانی همسرم قابل قبول باشد.

نظر شما