شناسهٔ خبر: 46769 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۱۰۰ اثر از نویسندگان ایرانی به ناشران جهان معرفی می‌شود

آژانس ادبی پل ۵۰ جلسه کاری برای معرفی ۱۰۰ اثر ایرانی را در برنامه کاری خود برای نمایشگاه کتاب فرانکفورت قرار داده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید جعفری اقدم مدیر آژانس ادبی پل با اشاره به برنامه‌های این موسسه به عنوان تنها آژانس ادبی حاضر در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اظهار کرد: به عنوان تنها آژانس ادبی ایرانی ۱۵ کاتالوگ ویژه برای معرفی ۱۵ نویسنده معتبر ایران و آثار آنها به همراه بیش از ۵۰ بروشور ویژه، مختص معرفی هر عنوان کتاب، فراهم آمده است.

وی افزود: دو کاتالوگ ویژه نیز برای معرفی ۵۰ عنوان کتاب ایرانی در موضوعات معارف اسلامی و علوم انسانی برای عرضه در فرانکفورت به زبان انگلیسی فراهم آمده است.

مدیرآژانس ادبی پل در ادامه از برنامه دیدار و مذاکراتش با ناشران معتبر جهان در نمایشگاه فرانکفورت  خبر داد و گفت:  برگزاری حداقل ۵۰ جلسه کاری برای معرفی بیش از ۱۰۰ اثر ایرانی متعلق به ۱۲ نویسنده ایرانی که آژانس ادبی و ترجمه پل افتخار معرفی آثارشان را در سطح جهان به عهده دارد در جدول برنامه ها و فعالیت هادر فرانکفورت در دستور کار قرار دارد.

به گفته جعفری اقدم آثار نویسندگانی همچون ابراهیم حسن بیگی، حمیدرضا شاه آبادی، مرجان فولادوند، محمدرضا بایرامی، ناهید عبقری، محسن لاسمی، بهروز ارژنگ پور، سراج رامشخواه و... دراین نمایشگاه به ناشران و آژانس های ادبی معتبر دنیا عرضه و معرفی خواهند شد.

نظر شما