شناسهٔ خبر: 46969 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضا داوودنژاد: حالم خوب است و می‌توانم بازی کنم/از ابراز بی‌پولی تلویزیون متعجبم

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید از اینکه گفته می‌شود تلویزیون کمبود بودجه دارد تعجب می‌کند زیرا به نظر نمی‌رسد این رسانه با چنین مشکلی روبه‌رو است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رضا داوودنژاد درباره فیلمنامه‌های تلویزیونی و اینکه چقدر بعد از سلامتی خود به کار در تلویزیون فکر می کند، گفت: چند کار تلویزیونی خوانده ام اما به توافق نرسیدیم اما شاید تا نوروز درباره کاری به مذاکره برسیم.

وی ادامه داد: کارگردانان که فهمیده اند حالم خوب شده است بیشتر سراغم را می گیرند و خدا را شکر من هم حالم خوب است و می توانم در آثار بازی کنم.

این بازیگر درباره فیلمنامه های تلویزیونی که در این مدت خوانده است، اظهار کرد: فیلمنامه ها اصلا خوب نبودند و نمی دانم دلیل کاهش کیفیت فیلمنامه ها چیست. البته همین اتفاق دلیلی است که ما مخاطب خود را در این رسانه از دست داده ایم چون مردم زمانی می توانستند سریال هایی مثل «شب های برره»، «پشت کنکوری ها»، «داستان یک شهر» و... را ببینند و با همان سریال ها کارشناسان می گفتند که آمار جرم و جنایت ها پایین می آید ولی اکنون مردم غیر از برنامه «نود» در تلویزیون چیزی نمی بینند.

بازیگر مجموعه «پشت کنکوری ها» با اشاره به سریال هایی که در این ایام پخش می شود، اظهار کرد: زمانی تلویزیون در محرم «شب دهم» را پخش می کرد و همه را جذب می کرد اما من غیر از «شب دهم» دیگر یادم نمی آید تلویزیون سریال خوب دیگری متناسب این ایام پخش کرده باشد.

وی درباره نبود بودجه در رسانه ملی هم گفت: تلویزیون همیشه می گوید بودجه ندارد و من نمی دانم بودجه خود را چگونه هزینه می کند؟ آیا تلویزیون با این همه تبلیغاتی که پخش می کند فقط هزینه کارمندان خود را پرداخت می کند؟

این بازیگر مجموعه های طنز تصریح کرد: من بعضی از بازیگران را می بینم که از تلویزیون ناراضی هستند و یا از این رسانه به دلیل مشکلاتی از جمله پرداخت های نامنظم خداحافظی می کنند و سوالم این است که چرا این هزینه ها پرداخت نمی‌شود.

نظر شما