شناسهٔ خبر: 47073 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

​محمدمهدی مرزی کارگاه ویرایش برگزار می‌کند

کارگاه‌های تخصصی ویرایش، برای مهارت‌افزایی علاقه‌مندان و اهالی قلم به همت ماهنامه‌های «مدیریت ارتباطات» و «فرفره» برگزار می‌شود.

​محمدمهدی مرزی کارگاه ویرایش برگزار می‌کند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ ماهنامه‌های «مدیریت ارتباطات» و «فرفره» قصد دارند تا کارگاه‌های ویرایش را زیر نظر محمدمهدی مرزی برگزار کنند.

محمدمهدی مرزی در این دوره‌های آموزش که هر کدام در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود به نکات مهم اصول ویرایش صوری و زبانی شامل نشانه‌گذاری، شناخت منابع، ویرایش زبانی و ویرایش استنادی خواهد پرداخت. این کارگاه آموزشی در سه دوره برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از موفقیت در دوره نخست در دوره‌های پیشرفته‌تر نیز حضور پیدا کنند.

این دوره برای نویسندگان، روزنامه‌نگاران و کسانی که می‌خواهند درست بنویسند، بسیار مناسب است. هنوز زمان شروع کلاس‌ها مشخص نشده، اما کلاس‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ روزهای پنجشنبه‌ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی می‌توانند به ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به نشانی تهران، کریمخان‌زند، خیابان استاد نجات اللهی، نرسیده به تقاطع اراک، بن‌بست مهدی، پلاک ۱ مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۹۰۴۸۸۲ - ۸۸۹۰۴۶۱۶ تماس بگیرند.
 

نظر شما