شناسهٔ خبر: 47237 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اتفاقات جدید در «چشم شب روشن»/ محصولات فرهنگی رایگان تبلیغ می‌شود

تهیه‌کننده برنامه «چشم شب روشن» از اتفاقات جدید این برنامه و همچنین پخش رایگان آنونس تئاترها و تبلیغ محصولات فرهنگی و هنری سخن گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیر قمیشی با اشاره به برنامه «چشم شب روشن» که این شب ها از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود، گفت: «چشم شب روشن» یک شورای سیاست گذاری محکم دارد که در راس آن رضا پورحسین مدیر شبکه و چند تن دیگر از مدیران این شبکه حضور دارند.

وی ادامه داد: بخشی از جذابیت برنامه به هنر، کاریزما و دانش شخصی محمد صالح علا برمی‌گردد که حضورش در این برنامه فرای یک مجری است. تلاش ما این بود که این برنامه بتواند مخاطب دانا و جوان تر سیما را هم درگیر کند. 

قمیشی با اشاره به مجری کارشناسان «چشم شب روشن» اظهار کرد: این مجریان تاکنون پیش از این در شبکه چهار به عنوان مجری کارشناس روی آنتن نرفته اند و هر یک اعتباری در حوزه های خاص خود هستند.

تهیه کننده «چشم شب روشن» با اشاره به اتفاقات جدید این برنامه یادآور شد: از این به بعد سعی داریم هر هفته با یک اتفاق مخاطب را غافلگیر کنیم. همچنین بنا بر سیاست کلان رسانه ملی در حمایت از آثار فرهنگی و هنری فاخر و متعهد، از این پس قرار است آنونس تئاترها، نمایشگاه ها، شب های شعر و داستان، سخنرانی های دانشگاهی در حوزه های فرهنگ و هنر و اندیشه اسلامی و رونمایی از کتاب های ارزشمند در «چشم شب روشن» به صورت رایگان پخش شود.

وی درباره جذابیت هایی که باید در برنامه ای چون «چشم شب روشن» رعایت شود، گفت: صالح علا به عنوان مجری برنامه نه تنها باید صاحب دانش باشد بلکه باید از کاریزما و «آن»ِ لازم هم برخوردار باشد که او این کاریزما را دارد و تلاش شده است که در انتخاب مجریان و کارشناسان نیز این مهم در نظر گرفته شود. مجریان و کارشناسان توسط شورای سردبیری برنامه انتخاب شدند و تا این لحظه تلاش شده است که مجریان ما علاوه بر ممتاز بودن در حوزه دانش «آن» لازم را هم داشته باشند.

«قندپهلو» حتما نوروز ۹۶ می‌آید

تهیه کننده «قندپهلو» در پایان درباره این برنامه و تولید دوباره آن نیز بیان کرد: قطعا «قند پهلو» نوروز امسال به تلویزیون برمی گردد و حتما در همان شبکه آموزش هم روی آنتن خواهد رفت. تا الان قرار است خود من تهیه کنندگی سری هشتم برنامه را بر عهده داشته باشم، البته فکر می کنم «قند پهلو» یکی از برندهای ادبی تلویزیون است که کسی نمی تواند حضور خود را رکن اصلی ادامه آن بداند. با این حال پیش بینی من این است که امسال با رضا رفیع، شهرام شکیبا و ناصر فیض دوباره این برنامه را به تولید برسانیم.

نظر شما