شناسهٔ خبر: 47255 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات علمی، فرهنگی سال ۹۵ را با ۴۰۰ عنوان تازه به پایان می‌برد

مدیرعامل انتشارات علمی، فرهنگی با بیان اینکه این موسسه انتشاراتی در سال گذشته ۳۱۳ عنوان کتاب منتشر کرده است، پیش بینی کرد تعداد کتاب‌های آن تا پایان سال جاری به ۴۰۰ عنوان برسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مسعود کوثری مدیرعامل انتشارات علمی، فرهنگی با بیان اینکه این موسسه انتشاراتی در سال گذشته ۳۱۳ عنوان کتاب کودک و بزرگسال را منتشر کرده است  که  امسال این تعداد به مرز ۴۰۰ عنوان خواهد رسید گفت: بخش مهمی از این آثار را کتاب‌های حوزه ادبیات کلاسیک تشکیل می‌دهند.

این استاد علوم ارتباطات اجتماعی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری اساسی موسسه انتشاراتی متبوعش برای انتشار کتاب‌های مرجع در این حوزه (ارتباطات)، افزود: کار بزرگی که ما در این حوزه شروع کرده‌ایم، ترجمه دانشنامه بین‌المللی ارتباطات است که به زبان انگلیسی و در ۱۰ جلد قطور منتشر شده است.

کوثری اضافه کرد: از این ۱۲ جلد، ما تاکنون ۸ جلد را ترجمه کرده‌ایم و البته آن را از ترتیب الفبایی خارج و به صورت موضوعی درآورده‌ایم. از این ۸ مجلد، ۶ جلد آماده انتشار شده است که از آن جمله می‌توان به مدخل‌های معروف ارتباطات توسعه، روش تحقیق در ارتباطات و ارتباطات فناوری اشاره کرد.

مدیرعامل موسسه انتشاراتی علمی، فرهنگی با بیان اینکه سرویراستار ترجمه فارسی این دانشنامه حسین بشیر است که با کمک مترجمان مختلف در حال تدوین آن هستند، گفت: این کتاب‌ها به صورت کتاب‌های مجزا منتشر می‌شوند و انشاءالله تا پایان امسال حداقل ۲ مجلد و تا اواسط سال آینده ۶ مجلد دیگر آن منتشر می‌شود.

نظر شما