شناسهٔ خبر: 47503 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شروط جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی/اعلام فراخوان جذب

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: جذب مدرسان در این دانشگاه بر مبنای نیازسنجی به تفکیک واحد استانی، فراخوان عمومی، تایید صلاحیت علمی و عمومی و گذراندن دوره های تربیت مدرسی است.

دانشجو.دانشگاه


به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدعلی اخوان در چهل و یکمین گردهمایی روسای  واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: رویکردهای پذیرش جدید مدرسان در مراکز این دانشگاه بر مبنای نیازسنجی به تفکیک واحد استانی، فراخوان عمومی، تایید صلاحیت علمی و عمومی و گذراندن دوره‌های تربیت مدرس، تایید صلاحیت فرد و صدور کارت مدرسی خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه مرکز امور مدرسان این دانشگاه برای درخواست مدرس آموزشی درحال حاضر بسته است، تاکید کرد: نظر تمامی واحدهای استانی اخذ شده و بر اساس آن و اعلام نیاز و نیازسنجی هر استان فراخوان جذب مدرس برای مراکز آموزشی این دانشگاه انجام می شود.

روحیان سرپرست مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز آمار تحلیلی از مدرسان علمی کاربردی موجود به تفکیک گروه‌های آموزشی و استان‌ها ارائه کرد و گفت: برنامه امور مدرسان علمی کاربردی در سه بند پالایش، پایش و پویش در دست اقدام است.

وی افزود: در پالایش (کدینگ تخصصی مدرسان، ارزیابی عملکرد و وضعیت مدرسان، مدرسان غیر فعال در دو سال متوالی، مدرسان فاقد امتیاز لازم در ارزشیابی و بازخورد پایش) در پایش (نظارت سیستمی وغیر سیستمی بر عملکرد مدرسان) و در پویش(نیازسنجی آموزشی وبه کارگیری متخصصان مهارتی بر اساس این نیازسنجی) مورد توجه است.

نظر شما