شناسهٔ خبر: 47649 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب فیلسوف سیاست منتشر شد/ جشن نامه سیدجواد طباطبایی

حامد زارع، صاحب امتیاز و مدیرمسئول مجله سیاست نامه از انتشار جشن نامه جواد طباطبایی تحت عنوان «فیلسوف سیاست» خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب «فیلسوف سیاست»، جشن نامه  سید جواد طباطبایی به همراه کتاب «فلسفه و سیاست» که شامل مجموعه مقالات این اندیشمند است به سرویراستاری حامد زارع روزنامه نگار حوزه اندیشه منتشر شده است.

زارع در این زمینه گفت: از سه سال پیش کار تدوین جشن نامه و همچنین مجموعه مقالات دکتر طباطبایی را آغاز کردیم تا در تولد هفتاد سالگی ایشان منتشر کنیم. منتها به خاطر وسواس و دقتی که لازم بود در امر جمع آوری مقالات قدیمی طباطبایی رعایت شود و همچنین به سبب اینکه بتوانیم در فرصتی فراخ تر اساتید بیشتری در جشن نامه مقاله داشته باشیم، انتشار این دو کتاب با یک سال تاخیر ممکن شد.

سرویراستار «فیلسوف سیاست» افزود: در حال حاضر هر دو کتاب منتشر شده است و کارهای نهایی مربوط به انتشار مجموعه مصاحبه هایم با دکتر طباطبایی تحت عنوان «آفاق اندیشه در سپهر سیاست» را آغاز کرده ام و ان شالله توسط انتشارات ققنوس در نمایشگاه کتاب پیش رو منتشر می شود.

مدیرمسئول مجله سیاست نامه در پایان گفت: قرار است با همکاری نشر فلات، نشریه سیاست نامه و همچنین انجمن علوم سیاسی ایران آئینی جهت رونمایی از این مجلد دو دفتری برگزار شود تا به این بهانه چند تن از اساتید فلسفه و سیاست درباره وجوه مختلف فکری دکتر طباطبایی به ایراد سخنرانی بپردازند.

نظر شما