شناسهٔ خبر: 47727 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رولینگ دو رمان جدید می نویسد

جی کی رولینگ خالق «هری پاتر» برای هوادارانش در توییتر اعلام کرد در حال نوشتن دو کتاب جدید است که یکی با نام خودش و دیگری با نام مستعار منتشر می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رولینگ یک هدیه زودهنگام کریسمسی به هوادارنش داد و اعلام کرد در حال نوشتن دو رمان به صورت همزمان است.

او در پاسخ به سوالی که از وی در توییتر مطرح شد و از او درباره نوشتن کتاب جدید سوال شده بود، اعلام کرد به زودی یک رمان جدید منتشر می‌کند.  او گفت: دارم روی یک اثر ادبی کار می‌کنم.

گرچه وی جزییات بیشتری در باره این کتاب‌ها اعلام نکرد اما گفت یکی از این کتاب‌ها با نام خودش و دیگری با نام مستعار رابرت گالبرایت منتشر می‌شود که به این معنی است که باید از مجموعه کتاب‌های کاراگاهی وی باشد.

این نویسنده پرفروش گفت نمی‌داند کدامیک از این دو کتاب زودتر منتشر می‌شود و به دست مخاطبانش می‌رسد.

او در پاسخ به سوال‌های طرفدارانش گفت: رمانی دیگری درباره داستان نیوت اسکاماندر قهرمان مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز وزیستگاه آنها» نمی‌نویسد. او تاکید کرد این مجموعه فقط در قالب فیلم ادامه پیدا می‌کند.

خیلی‌ها منتظر هستند که کتاب جدید رولینگ به ادامه «هری پاتر» بپردازد. این در حالی است که او سال ۲۰۰۷ صراحتا اعلام کرد «هری پاتر و یادگاران مرگبار» آخرین کتاب از کتاب‌های پسر جادوگر و دوستانش خواهد بود.

رولینگ در پاسخ به توییتر به هوادرانش گفت: از ساعت ۵:۵۵ دقیقه صبح شروع به نوشتن کتاب‌هایش می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که گفته بود در آن وقت صبح حتی نمی‌تواند لباس بپوشد چه برسد به این که قلم به دست بگیرد، گفت: بیدار شو، لپ تاپ را بکش توی تختخواب و شروع به کار کن. لازم  به آرایش کردن و آرسته بودن ندارد.

ناشر رولینگ نیز اعلام کرد درباره زمان انتشار کتاب‌ها نمی تواند اطلاعاتی ارایه کند.

نظر شما