شناسهٔ خبر: 47729 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوری۷۰۰ اثر در گروه علوم سیاسی جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر

گروه داوری علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) ششمین دوره جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر ۷۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره را بررسی کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ گروه داوری علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) ششمین دوره جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر پس از بررسی ۷۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه با مضمون بررسی پدیده های سیاسی از منظر دینی، ۲ اثر را برگزیده و شایسته تقدیر اعلام کردند.

در مرحله اول گزینش حدود ۷۰ اثر به مرحله دوم راه یافت و پس از چند مرحله ارزیابی و حذف آثاری که از سطح علمی یا نگرش دینی ضعیفی برخوردار بودند، در نهایت ۱۰ اثر به مرحله نهایی رسید. در مرحله پایانی هم اساتید دانشگاهی به ۲ اثر به عنوان برگزیده یا شایسته تقدیر رای دادند. 

معیار انتخاب آثار از سوی داوران این گروه بررسی علمی و پژوهشی معتبر، نگرش دینی و مذهبی و بیان حرف تازه و بدیع بود.

ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر در ۱۰ گروه با محورهای «علوم قرآن و حدیث»، «اصول، فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه، کلام، عرفان، اخلاق و مذاهب اسلامی»، «تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی»، «ادبیات‌ داستانی و رمان»، «کودک و نوجوان»، «علوم اجتماعی»، «علوم اقتصادی و مدیریت اسلامی»، «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم رفتاری»، «علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)» در تاریخ ۸ دی ماه از برگزیدگان خود تجلیل می کند.

نظر شما