شناسهٔ خبر: 47855 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنشی که بهروز افخمی به درگذشت دنیا فنی‌زاده داشت

بهروز افخمی با اشاره به درگذشت دنیا فنی‌زاده گفت:از عجایب روزگار است که دنیا فنی زاده پس از 10 سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سخت سرطان، مثل پدرش قبل از 50 سالگی از میان ما رفت.

​به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ سردبیر برنامه «هفت» که بامداد  11 دی ماه  روی آنتن زنده برنامه‌ی «هفت» سخن می‌گفت، ضمن تسلیت برای درگذشت عروسک گردان «کلاه قرمزی»ادامه داد: دنیا فنی‌زاده می‌توانست بازیگر هم باشد و احتمالا با استعدادی که از پدرش به ارث برده بود، بازیگر خوبی هم می‌شد، ولی در مقابل پیشنهادات بازیگری مقاومت کرده بود و گفته بود من بخاطر اینکه در یک گفتگوی ناتمام با پدرم متوجه شدم او با بازیگرشدن من موافق نیست و بخاطر همان مرگ ناگهانی پدرم هیچ وقت نشد علت این مسئله را از او جویا شوم، در مقابل پیشنهادات خوب از کارگردانان بزرگ مقاومت کردم.

افخمی نهایتا گفت: او الان پیش پدرش است و می تواند احتمالا این گفتگوی ناتمام را با او تمام کند و از پدرش جویا شود که چرا به او وصیت کرده بود تا به بازیگری نزدیک نشود!

موضوع بررسی سینمای پلیسی- جنایی با حضور مهدی فخیم‌زاده و میزگرد بررسی بدلکاری با حضور ارشا اقدسی از دیگر بخش‌های برنامه «هفت» بود.

نظر شما