شناسهٔ خبر: 47863 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشان زرین به رضا داوری اردکانی اعطا شد

در ششمین جشنواره تجلیل از تلاشگران برتر کیفیت کشور نشان زرین توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دکتر رضا داوری اردکانی اعطا شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مراسم تجلیل از تلاشگران برتر کیفیت در کشور با حضور آیت الله آقای هاشمی رفسنجانی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش های برج میلاد تهران صبح روز پنجشنبه نهم دی ماه برگزار شد و از تلاشگران برتر در این عرصه تجلیل به عمل امد.

در این جشنواره آقایان دکتر بهروز ریاحی دبیر کل جشنواره، دکتر عبدالله جاسبی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، دکتر رضا داوری اردکانی ریاست فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی ایراد کردند. در پایان مراسم از تعدادی از تلاشگران این عرصه تجلیل به عمل آمد و همچنین توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی به ۸ تن از استادان برجسته عرصه های مختلف علم، فرهنگ و فناوری کشور نشان زرین و لوح تقدیر اعطا شد.

در این بخش از آقای دکتر رضا داوری اردکانی استاد فلسفه و رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران با اعطای نشان زرین و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. آقایان دکتر فتح الله مجتبایی استاد الهیات و عرفان و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و دکتر حسین ملک افضلی استاد آموزش بهداشت و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی نیز در زمره استادان برجسته ای بودند که در این بخش تجلیل شدند

نظر شما