شناسهٔ خبر: 48017 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گلشنی: دغدغه اسلام و ایران در وجود دکتر شریعتمداری موج می زد

گلشنی، رئیس گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف گفت: مرحوم جناب آقای دکتر شریعتمداری انسانی بسیار دلسوز و معلمی خدمتگزار بود که دغدغه اسلام و ایران در سراسر وجودش موج می زد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی گلشنی، رئیس گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف ضمن ابراز تاسف عمیق به مناسبت درگذشت دکتر علی شریعتمداری گفت: مرحوم جناب آقای دکتر شریعتمداری انسانی بسیار دلسوز و معلمی خدمتگزار بود که دغدغه اسلام و ایران در سراسر وجودش موج می زد.

وی درادامه  به سابقه آشنایی خود با آن مرحوم اشاره کرد و افزود: از بدو تاسیس ستاد انقلاب فرهنگی بنده در گروه علوم پایه آن ستاد به خدمت مشغول شدم و ارتباط بنده با مرحوم دکتر شریعتمداری به عنوان یک عضو موثر در ستاد انقلاب فرهنگی از آن زمان آغاز شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: از سال ۱۳۶۹ و تجدید ساختار فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران با ریاست ایشان، ارتباط ما بیشتر و عمیق تر شد.

رئیس گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف در تشریح ابعاد شخصیتی مرحوم دکتر شریعتمداری گفت: ایشان فردی متشرع، باتقوا و سلیم النفس بود.

وی افزود: دغدغه نسبت به حوزه حیاتی و سرنوشت ساز تعلیم و تربیت در سراسر وجود ایشان مشاهده می شد و همواره نسبت به کاستی های این حوزه حساسیت داشت.

نظر شما