شناسهٔ خبر: 48036 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شکل اعلام نامزدهای جوایز اسکار تغییر کرد

جنیفر هادسن و بری لارسن از اعضای آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی نامزدهای هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار را اعلام می‌کنند.

شکل اعلام نامزدهای جوایز اسکار تغییر کرد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ اسامی نامزدهای این دوره جوایز اسکار روز ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) به شکلی متفاوت اعلام خواهد شد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، امسال بجای اینکه اهالی رسانه را به سالن ساموئل گلدوین تیه‌تر دعوت کند تا شاهد اعلام نامزدهای جوایز اسکار توسط شریل بون آیزاکس رئیس آکادمی و چند تن از اعضای آکادمی باشند، این کار را زنده از طریق دو وبسایت  Oscar.com و Oscars.org انجام می‌دهد. مراسم اعلام نامزدها همچنین زنده از برنامه "صبح بخیر آمریکا/گودمورنینگ امریکا" از شبکه ای‌بی‌سی پخش خواهد شد.

اسامی نامزدها ساعت ۵:۱۸ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (PT) اعلام می‌شود.

چند برنده و نامزد قبلی جوایز اسکار شامل جنیفر هادسن، بری لارسن، امانوئل لوبزکی، جیسن ریتمن و کن واتانه به همراه بون آیزاکس، اسامی نامزدهای ۲۴ بخش را اعلام می‌کنند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یک فرد نزدیک به آکادمی توضیح داد این حرکت برای جلب توجه بیشتر تماشاگران در سطح دنیا است، ضمن این که به این  ترتیب مدیران اجرایی آکادمی دیگر ناچار نیستند به هر پرسش رسانه‌ها درمورد نامزدی‌ها پاسخ بدهند.

جیمی کیمل اجرای مراسم جوایز اسکار را به عهده خواهد داشت که ۲۶ فوریه (بامداد دوشنبه ۹ اسفند به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در لس آنجلس برگزار و زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.

امسال ۳۳۶ فیلم برای رقابت در بخش اسکار بهترین فیلم واجد شرایط هستند.

نظر شما