شناسهٔ خبر: 48247 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ترجمه روشنگر قرآن کریم» کریم زمانی نقد و بررسی می شود

نشست نقد و بررسی «ترجمه روشنگر قرآن کریم» با حضور کریم زمانی در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت و اهمیت موضوع تدبر در قرآن، جلسات نقد و بررسی «ترجمه‌ روشنگر قرآن کریم» را برگزار می‌کند.

دومین نشست از این سلسله نشست‌ها، عصر شنبه ۹ بهمن‌ماه با حضور استاد کریم زمانی در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار خواهد شد. در این نشست ترجمه قرآنی وی از سوی کاظم حافظیان‌موسوی نقد و بررسی می‌شود.
 
کریم زمانی، مولوی‌شناس، مترجم و مفسر قرآن است که بیش از ۱۰ عنوان کتاب تالیف و ترجمه کرده و برجسته‌ترین اثر او که بیش از ۳۰ بار تجدیدچاپ شده‌، «شرح جامع مثنوی معنوی» در هفت جلد است.
 
«ترجمه روشنگر قرآن کریم»، «نی‌نامه»، «شرح کامل فیه ما فیه: گفتارهایی از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی (رومی) (۶۷۲ - ۶۰۴ ه.ق)»، «میناگر عشق: شرح موضوعی مثنوی معنوی مولانا جلال الدین محمد بلخی»، «سرالاسرار، عبدالقادربن ابی صالح عبدالقادرجیلانی»، «بر لب دریای مثنوی معنوی: بیان مقاصد ابیات»، «دعای امام حسین (ع) در روز عرفه»، «زبده مفاتیح الجنان»، «دژ هوش ربا: داستان‌هایی از مثنوی معنوی» و «شرح کامل غزلیات دیوان شمس» آثاری است که در کارنامه استاد کریم زمانی دیده می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در نشست نقد و بررسی «ترجمه روشنگر قرآن کریم» می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ شنبه ۹ بهمن‌ماه به کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد واقع در خیابان دکتر شریعتی مراجعه کنند. 

نظر شما