شناسهٔ خبر: 48278 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگر فیلم آنجلینا جولی در فیلم کارگردان ایرانی جلوی دوربین رفت

ونسا گلوجو لونل بازیگر فیلم «سرزمین خون و عسل» به کارگردانی آنجلینا جولی، در فیلم «آوازهای باد» به کارگردانی محسن سوهانی بازی می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فیلم سینمایی «آوازهای باد» که به تازگی در لوکیشن های زمستانی کشور بوسنی به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی و نویسندگی محسن سوهانی پیرامون جنگ بوسنی، اثرات آن در زندگی مردم این کشور و نقش انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران، جلوی دوربین رفته است، از حضور ونسا گلوجو لونل برای بازی در نقش مادر مرجانا استفاده کرده است.

مادر مرجانا زنی مسیحی است که به یاد دوست شهید مسلمانش اسم دخترش را مرجانا گذاشته است.

ونسا گلوجو لونل پیش از این سابقه بازی در فیلم «سرزمین خون و عسل» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آنجلینا جولی پیرامون جنگ بوسنی را در کارنامه کاری خود دارد.

وی با اشاره به این که با سینمای ایران و سینماگران شاخص این کشور آشنایی کامل دارد، تاکید کرد به سینمای ایران بسیار علاقمند است.

این بازیگر بوسنیایی، فیلم های ایرانی را جزو تولیدات سینمایی با موضوعات عمیق و قابل تامل دانست و از تجربه حضور در فیلم «آوازهای باد» و همکاری مشترک با سینمای ایران ابراز خرسندی کرد.

ونسا گلوجو لونل همچنین از موضوع این فیلم و فیلمنامه ای که برای آن تنظیم شده است تمجید کرد و ابراز امیدواری کرد که این اثر، اکران موفقی را پیش رو داشته باشد و به عنوان یک کار مطرح، مورد توجه قرار گیرد.

«آوازهای باد» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و شبکه جهانی سحر است که در دفتر نمایندگی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در سارایوو تهیه شده است.

نظر شما