شناسهٔ خبر: 48287 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رصد اعتیاد در وزارت کشور

دومین جلسه وزارت کشور با محوریت اعتیاد و در راستای سلسله جلسات مجمع هیات های رصد و اندیشه ورزی در حوزه آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز؛ اولین جلسه با موضوع طلاق روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۵ با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از اساتید و کارشناسان در وزارت کشور برگزار شد.

رستم وندی، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در اولین جلسه اولویت های اصلی در بحث آسیب های اجتماعی را طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، مفاسد اجتماعی و توجه اساسی به مناطق بحرانی در این حوزه ها مطرح کرد. وی در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، طراحی هر راهکاری منطبق با فرهنگ ملی و دینی را اصلی اساسی دانسته و تاکید داشت که آسیب های اجتماعی باید با توجه به ضرورت ها و شرایط سنتی و دینی ایران توصیف، تبیین و تحلیل شود. وی همچنین به ارتباط ساختاری انواع آسیب های اجتماعی، بدین نحو که در چرخه ای بازتولید کننده یکدیگر هستند اشاره داشت.

دومین جلسه با موضوع اعتیاد و با حضور ۱۹ نفر از متخصصان این حوزه از آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این جلسه عبارتند از:

  1. دکتر حمید صرامی
  2. دکتر ذبحی
  3. حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد
  4. حجت الاسلام و المسلمین راوری
  5. دکتر علی هاشمی
  6. دکتر آفرین رحیمی موقر
  7. دکتر علی فرهودیان
  8. دکتر مهرداد احترامی
  9. دکتر بهزاد دماری
  10. دکتر عمران محمد رزاقی
  11. دکتر حسین سراج زاده
  12. دکتر نارنجی
  13. دکتر زکریایی
  14. دکتر سعید معیدفر
  15. دکتر هاشم فردانش
  16. دکتر علی اکبر علیوردی نیا
  17. دکتر حسینعلی محرابی کوشکی
  18. دکتر فهیمه حسین زاده
  19. دکتر بهرام بیات

این جلسه ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی وزارت کشور واقع در تهران- خیابان فاطمی- نرسیده به میدان جهاد، برگزار خواهد شد.

نظر شما