شناسهٔ خبر: 48502 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«هنوز نه» در «هنر و تجربه» اکران می‌شود/ ساخت اولین فیلم بلند

کارگردان فیلم نیمه‌بلند «هنوز نه» بیان کرد این فیلم به تازگی پروانه نمایش گرفته است و به زودی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رضا گوران کارگردان که مدتی پیش فیلم نیمه بلند «هنوز نه» را جلوی دوربین برده بود گفت: پروانه نمایش این فیلم صادر شده است و در تلاش هستیم تا «هنوز نه» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران کنیم.

وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری این فیلم اوایل سال جاری به پایان رسید درباره داستان «هنوز نه» توضیح داد: این فیلم داستان یک زن و شوهر جوان است که می خواهند رازهای نگفته شان را به هم بگویند اما....

کارگردان تئاتر «یرما» بیان کرد: «هنوز نه» با مضمون اجتماعی ساخته شده و سهیلا گلستانی، نازنین بیاتی، حسام محمودی، لیندا کیانی، نیلوفر زواروق، مرجان هاشمی و علی ثمین به عنوان بازیگر در آن حضور دارند.

گوران در پایان گفت: فیلمنامه اولین فیلم سینمایی خود را به تازگی به پایان رسانده ام و به زودی وارد مرحله تولید می شویم.

از دیگر عوامل «هنوز نه» می توان به تهیه کننده: پیمان جعفری، صدابردار: حسین بشاش، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، آهنگساز آرش گوران، تدوین :نازنین مفخم، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی مردانه، مدیر تولید: وحید مشاری، طراح صحنه: امیر حسین دوانی، طراح لباس: فروغ شاهسوند، منشی صحنه: گل بهشاد، عکاس: نوید سجادی حسینی اشاره کرد.

نظر شما