شناسهٔ خبر: 48560 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرفروش‌های بازار جهانی کتاب در ایران تجدید چاپ شدند

نشر میلکان چهار عنوان از رمان‌های پرفروش خود را به قلم جنیفر نیون، پائولا هاوکینز، استوین چباسکی و جوجو مویز تجدید چاپ کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نشر میلکان چهار عنوان از آثار تولیدی خود را با عنوان «جایی که عاشق بودیم» نوشته جنیفر نیون، «دختری در قطار» اثر پائولا هواکینز، «مزایای منزوی بودن» اثر اسیون چباسکی و «آخرین نامه معشوق» اثر جوجو مویز را تجدید چاپ کرد.

رمان «جایی که عاشق بودیم» یک داستان عاشقانه با روایتی غیرکلاسیک است که در ابتدای سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده منتشر شد و به سرعت در زمره آثار پرفروش قرار گرفت.

شخصیت‌های اصلی داستان دختر و پسری نوجوان با نام‌های تئودور فینچ و وایلت مارکی هستند که هر یک به نوعی از افسردگی رنج می‌برند. فینچ دچار مشکل عدم ثبات در حالات روحی است و در مقابل وایلت که به تازگی خواهرش را در تصادف از دست داده است با اندوه و عذاب وجدان زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

اولین برخورد نزدیک آن‌ها در صحنه‌ای رخ می‌دهد که هر دوی آنها قصد خودکشی دارند. اما این تلاقی باعث می‌شود که مسیر زندگی آنها تغیر کند.

چاپ دوم نسخه ترجمه این کتاب یک ماه پس از انتشار چاپ اول با قیمت ۲۷ هزار تومان منتشر شده است.

رمان «دختری در قطار» نوشته پائولا هاوکینز نیز یکی از پرفروش‌ترین آثار ادبی جهان در سال گذشته بوده که نسخه سینمایی آن نیز به تازگی رونمایی شده است.

این رمان تریلری روانشناختی است که در میزان فروش خود توانست رکورد کتاب هری‌پاتر را نیز بشکند.

نسخه فارسی این درام جنایی که با محوریت زنان نوشته و توسط محبوبه موسوی ترجمه شده، به تازگی به چاپ یازدهم رسیده است. این چاپ از این رمان با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه شده است

رمان «مزایای منزوی بودن» نیز توسط کامران بشیری ترجمه و از آن به عنوان  نسخه مدرن ناطور دشت یاد شده است.

این رمان دارای نگاهی هوشمندانه و احساسی است به برهه‌ای از زندگی که بسیاری درباره آن خاطرات خاص خود را دارند. دیدن این دوران از خلال چشمان یک شخص دیگر به ما یادآور می شود که برخی تجربیات شخصی می توانند تا چه حد فراگیر و جهان‌شمول باشند.

این رمان در چاپ دوم خود با قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

رمان «آخرین نامه معشوق» نیز یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده از جوجو مویز نویسنده پرفروش این روزهای بازار ایران است.

«آخرین نامه‌ معشوق» هشتمین رمان جوجو مویز نویسنده انگلیسی به شمار می‌رود و او پس از انتشار این کتاب توانست برای دومین بار جایزه رمان عاشقانه بریتانیا را در سال ۲۰۱۱ کسب کرده و تنها نویسنده‌ای شود که برای دو کتاب رها در باد در سال ۲۰۰۴ و آخرین نامه‌ معشوق موفق به کسب این جایزه شده است.

چاپ چهارم از این رمان با ترجمه کتایون اسماعیلی با قیمت ۲۹ هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما