شناسهٔ خبر: 48654 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره، فرصت مطلوبی برای بهره برداری از لباس ایرانی اسلامی است

علی مرادخانی گفت: این دوره از جشنواره مد و لباس فجر به لحاظ کیفی توانسته تفاوت چشمگیری با دوره های قبل داشته باشد و باید این فرصت را برای استفاده مردم از این آثار غنمیت بشماریم.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، مرادخانی با اشاره به کیفیت بالیا این دوره از جشنواره افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالتی برای دخالت در شکل پوشش مردم ندارد بلکه خود را موظف می داند تا با تشویق و ترویج لباس ایرانی، زمینه استفاده از این گونه آثار را فراهم سازد.

وی ادامه داد: چه اقدامی خوبی است اگر لباس های دوره های قبل را هم در کنار این آثار مقایسه کنیم تا سطح تفاوت را به خوبی مشاهده کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری تصریح کرد: با بخش صنعت و اصناف جلسات مستمری داریم تا مشکلات و چالش های این حوزه را کمتر کنیم، اما نیاز به همکاری همه نهادهایی داریم که می توانند در این حوزه کمک کنند.

مرادخانی افزود: در این سه سال گذشته، توانسته ایم چالش بزرگ عرضه و توزیع لباس ها را تا حد زیادی پشت سر بگذاریم و اکنون زمان آن رسیده تا لباس های جشنواره را بر تن مردم در کوچه و خیابان ببینیم.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر همزمان در تهران در ۱۵ استان کشور از ۳ تا ۱۰ اسفند در حال برگزاری است.

نظر شما