شناسهٔ خبر: 48788 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همیاران سلامت روان سال آینده به کمک دانشجویان می آیند

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، محوری ترین برنامه سال ۹۶ را بحث همیاران سلامت عنوان کرد و گفت: فروردین ۹۶ همایش سراسری همیاران سلامت روان برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ابوالحسن ریاضی در بیست و هشتمین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور که صبح امروز در سازمان امور دانشجویان برگزار شد، گفت: در این دوره توجه سازمان امور دانشجویان به ارتقاء و رشد مراکز مشاوره بیشتر شده است.

وی ادامه داد: سیاست های سازمان امور دانشجویان مبنی بر مشارکت، اولویت پیشگیری و تخصصی کردن امور است. کانون دانشجویی همیاران سلامت روان با کمک مشاوران دانشگاه ها شکل گرفته است و امیدواریم فروردین سال آینده همایش سراسری کانون همیاران سلامت روان را با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار کنیم.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: از دیگر برنامه های سازمان امور دانشجویان تمرکز بر دانشگاه عاری از دخانیات است و همچنین با توجه به مداخله موثر مراکز مشاوره در مباحث کمیسیون موارد خاص دانشجویی یک بازنگری در چگونگی تاثیر بیشتر مشاوران در مسایل خاص دانشجویان دراین کمیسیون خواهیم داشت.

ریاضی در پایان تاکید کرد: اساسی و محوری ترین برنامه ما در سال آینده بحث همیاران سلامت روان خواهد بود.

نظر شما