شناسهٔ خبر: 48831 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست نخبگانی «بازاندیشی نسبت امور خیریه با دانشگاه» برگزار می شود

نظر به جایگاه ویژه‌ی وقف و امور خیریه در بسط و نشر علم و علم‌آموزی در تاریخ ایران اسلامی نشست نخبگانی «بازاندیشی نسبت امور خیریه با دانشگاه» در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود

به گزارش فرهنگ امروز؛ دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه ای ضمن دعوت جهت شرکت در نشست نخبگانی «بازاندیشی نسبت امور خیریه با دانشگاه» ابراز داشت: نظر به جایگاه ویژه‌ی وقف و امور خیریه در بسط و نشر علم و علم‌آموزی در تاریخ ایران اسلامی، مرکز تحقیقات وقف و امور خیریه دانشگاه شهید بهشتی برآن‌است که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، در روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه سال جاری، ساعت ۱۰ تا ۱۲، نشستی نخبگانی با حضور محققان، مدیران و بنیادهای مربوطه با موضوع «بازاندیشی نسبت امور خیریه با دانشگاه» برگزار کند. هدف از این نشست سنجش وضعیت فعلی و نیز بررسی راهکارهای ممکن برای ارتقای کیفیت این رابطه حمایتی از طریق مقایسه آن با وضعیت دیگر کشورها است.

در این برنامه تفاهم نامه مرکز تحقیقات و توسعه دانشگاه با سازمان اوقاف و امور خیریه ،به عنوان مرکز پشتتیبان علمی سازمان وقف و امور خیریه منعقد می گردد. مسئولین ستاد خیرین وزارت علوم ، مشاور عالی ریاست سازمان اوقاف ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ،مدیر تحول و نوسازی سازمان اوقاف ، مسئولین و اعضای بنیاد دانشگاهی شهید بهشتی ، مدیران و محققان و دست اندرکاران این حوزه در دانشگاه شهید بهشتی  حضور دارند.

این نشست در  مرکز تالار حکیم خیام سالن همایش‌های بین‌المللی ابوریحاندانشگاه شهیدبهشتی برگزار می شود.برنامه های این نشست طبق جدول زیر برگزار خواهند شد:

ساعت

برنامه

ردیف

۱۰:۰۰ تا ۱۰:۰۵

خیر مقدم

۱

۱۰:۰۵ تا ۱۰:۲۰

سخنرانی ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی

۲

امضاء تفاهم‌نامه مرکز تحقیقات وقف با سازمان اوقاف

۱۰:۲۰ تا ۱۰:۵۰

گزارش از رابطه امور خیریه و علم و فناوری

 در چشم‌انداز تطبیقی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی

۳

۱۰:۵۰ تا ۱۱:۰۵

سخنرانی دکتر محقق داماد

۴

۱۱:۰۵ تا ۱۱:۲۰

سخنرانی دبیر ستاد خیرین وزارت علوم

۵

۱۱:۲۰ تا ۱۱:۳۵

سخنرانی مشاور عالی ریاست سازمان اوقاف

۶

۱۱:۳۵ تا ۱۲:۱۵

گفتگوی مدیران و محققان

۷

نظر شما