شناسهٔ خبر: 48863 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گردشگران آفریقایی در راه ایران/ تورهای آفریقا افزایش می یابد

وزیر گردشگری آفریقای جنوبی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا افراد از آفریقای جنوبی به ایران بیایند پس باید نمایندگان تور هر دو کشور با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دریک هانکوم وزیر گردشگری آفریقای جنوبی بیان کرد: امضای تفاهمنامه‌ای مشترک بین ایران و آفریقای جنوبی می‌تواند فراهم کننده پتانسیلی بالقوه برای یک چارچوب کاری به منظور همکاری کردن در کنار یکدیگر باشد و یک تعهد برای این همکاری. بخش مهمتر آن هم همکاری بین صنایع آفریقایی و صنایع ایران و به صورت خاص صنعت گردشگری و کار کردن به صورت بسیار نزدیک با صنایع ایران است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا افراد بیشتری از آفریقای جنوبی به ایران بیایند و همچنین ایرانیان بیشتری تجربه بودن در آفریقای جنوبی را به دست آورند اما برای بهبود این همکاری‌ها می‌بایست نمایندگان تور برای تجارت به آفریقا بروند و نمایندگان تورهای گردشگری ما نیز به ایران بیایند.

 هانکوم بیان کرد: آن‌ها نیازمند مردمی در ایران هستند تا در مورد آفریقا جنوبی با آن‌ها صحبت کنند و متوجه شرایط و علایق ایرانی‌ها برای سفر به آفریقا شوند. این می‌تواند یک همکاری دو طرفه بین آژانس‌های مسافرتی و خطوط حمل و نقل هوایی بوجود بیاورد چون امکان ایجاد پرواز دو طرفه میان ایران و آفریقا وجود دارد. بنابراین تلاش می‌کنیم تا به این کار سرعت داده شود.

نظر شما