شناسهٔ خبر: 49030 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آیین نامه صرفه جویی به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ می شود

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: در سال جدید موضوع صرفه جویی در دانشگاه دنبال می شود و در این راستا آیین نامه ای تدوین و به واحدها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجتبی علوی فاضل گفت: تمامی مصادیق صرفه جویی در دانشگاه آزاد بررسی شده است و برنامه داریم بخشنامه صرفه جویی، کنترل هزینه ها و حفظ کیفیت را تدوین کنیم.

وی افزود: صرفه جویی یک شعار نیست و باید به صورت عملی در این دانشگاه دنبال شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه مصادیق صرفه جویی در تمامی حوزه های فرهنگی، خدماتی، اداری، مالی و آموزشی این دانشگاه استخراج شده است، تاکید کرد: به طور مثال در حوزه آموزشی از تشکیل کلاس های زیر حد نصاب جلوگیری خواهد شد.

علوی فاضل اضافه کرد: همچنین در برخی از واحدها لزومی به استفاده از اساتید حق التدریس نیست و باید از اساتید تمام وقت استفاده شود که اجرای این موارد به نوعی صرفه جویی در حوزه آموزش بشمار می رود.

وی اظهار داشت: در حوزه مالی نیز می توان در استفاده از اقلام مصرفی صرفه جویی کرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: استفاده از سیستم های هوشمند مدیریت انرژی در ساختمان های دانشگاه از دیگر مصادیق صرفه جویی بشمار می رود.

علوی فاضل تاکید کرد: موضوع صرفه جویی به هیچ وجه به معنی صرفه جویی هزینه ها در حوزه های پژوهشی و آموزشی نیست بلکه بیشتر تمرکز ما بر کاهش هزینه های اداری و خدماتی است.

نظر شما