شناسهٔ خبر: 49047 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاهیان سردمدار پیگیری مطالبات رهبری در سال ۹۶ باشند

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت:رسالت دانشگاهیان در تبیین دو مولفه بزرگ تولید و اشتغال بسیارحساس است، همه مسئولین و مردم رسالت شرعی پیدا می کنند که به ندای رهبری در پاسخ مثبت دهند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ همایش احلی من العسل با حضور دانشگاهیان استان های تهران، قم، فارس، یزد، سمنان و لرستان در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: رسالت دانشگاهیان در تبیین این دو مولفه بزرگ تولید و اشتغال بسیار حساس است زیرا رهبری جامعه اسلامی به موقع آسیب ها را شناسایی و درمان را مشخص می کند و امروز عمده ترین مشکل جامعه ما جریان اقتصادی و کمبود اشتغال است که همه مسئولین و مردم رسالت شرعی پیدا می کنند که به ندای رهبری در مقام عمل پاسخ مثبت دهند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دانشگاهیان را دارای جایگاه رفیع و والا در جامعه خواند و اظهار داشت: همانگونه که مقام عالمان و اندیشمندان بالا و رفیع است، رسالت آنان نیز سنگین و بزرگ است و نباید در مقابل توطئه های دشمنان و تهاجم های استکباری علیه دین، انقلاب و ولایت بی تفاوت باشند بلکه باید با قلم و بیان خود به طور جدی در این عرصه تلاش و کوشش کنند

نظر شما