شناسهٔ خبر: 49064 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مانیفست علوم اجتماعی منتشر می‌شود

کتاب «مانیفست علوم اجتماعی» با ترجمه علی عزیزی دربرگیرنده دو مصاحبه مفصل با آلن تورن و ادگار مورن منتشر می‌شود.

مانیفست علوم اجتماعی   منتشر می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمد شاپوری در گفت‌وگویی اظهار کرد: اغلب کارهایی که امسال قرار است به بازار کتاب عرضه شوند در فهرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعطای مجوز قرار دارند و در صورت طی شدن مراحل اداری به نمایشگاه کتاب امسال می‌رسند.

وی با بیان اینکه امسال حدود ۱۲ عنوان کتاب چاپ اولی منتشر می‌شود، افزود: کتاب «مهریه» نوشته رباب جدیری ناصری از جمله آثار جدیدی است که در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود. این اثر ۱۵۰ صفحه‌ای به بررسی حقوق اجتماعی زنان در موضوع مهریه می‌پردازد. کتاب «مهارت‌های نظریه‌پردازی و مدل‌سازی» عنوان کتاب دیگری است که به ترجمه ایرج ساعی و پرویز صالحی تهیه شده و در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

شاپوری ادامه داد: کتاب‌های «چهار نقد به آثار فرامرز رفیع‌پور» و «روایت‌هایی از عاشورا در تاریخ معاصر ایران» عناوین دو کتاب جدید حسن محدثی استاد جامعه‌شناسی است که در صورت کسب مجوز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر انتشارات بهمن برنا در پایان اظهار کرد: کتاب «مانیفست علوم اجتماعی» با ترجمه علی عزیزی نیز عنوان اثر جدیدی است که از زبان فرانسه به فارسی برگردان شده و مشتمل بر دو مصاحبه مفصل با آلن تورن و ادگار مورن است. همچنین کتاب «فرهنگ‌شناسی قرآن کریم» نوشته فرهاد امام جمعه و «جامعه‌شناسی صنعتی» نوشته هربرت بلومر با ترجمه حسین ابوالحسن تنهایی از دیگر کتاب‌هایی است که به زودی منتشر می‌شوند.

نظر شما