شناسهٔ خبر: 49099 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام دوره آموزشی نیمه حضوری مباحث زن و خانواده

ثبت نام ترم دوم دومین دوره آموزشی نیمه حضوری مباحث زن و خانواده به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده آغاز شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ این دوره آموزشی با مشارکت نهادهای مختلف و با هدف کسب حداقل استاندارد بینشی ضروری برای شناخت عالمانه دانش مطالعات زن و خانواده و در کمترین زمان ممکن به صورت مجازی برگزار می شود.

بر همین اساس، ترم دوم این دوره آموزشی که مشتمل بر مباحث مختلفی از جمله فلسفه حقوق زن در اسلام، تحلیل فمینیسم اسلامی، عدالت جنسیتی، خانواده و نظام تربیت رسمی، تحولات جمعیتی در ایران، مسئله شناسی الهیات جنسیتی، مناسبات حقوقی خانواده و دولت، روابط دختر و پسر، بررسی شبهات حقوقی طلاق، زن و سینما، اقتصاد و خانواده و اشتغال زنان با رویکردی دینی از زبان برترین اساتید این حوزه و در کمترین زمان ممکن و در قالب پک های صوتی ـ تصویری در اختیار محققان و پژوهشگران، طلاب و دانشجویان و عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اعطای گواهی پایان دوره، اولویت پذیرش در دوره‌های آموزش رسمی مطالعات زنان مرکز تحقیقات زن و خانواده، قرار گرفتن در زمره مرتبطین مراکز مشارکت کننده و دعوت جهت شرکت در برنامه‌های این مراکز، تخفیف ویژه در خرید محصولات مراکز مشارکت کننده و اولویت جذب در دوره‌های تربیت مربی نهادهای برگزارکننده از جمله مزایای این دوره آموزشی است.

زمان نام نویسی در ترم دوم این دوره آموزشی تا ۳۱ فروردین ماه است.

همچنین شروع این ترم از اردیبهشت ماه لغایت آبان ماه سال ۱۳۹۶ خواهد بود.

علاقه مندان و پژوهشگران دارای مدرک سطح ۲ یا کارشناسی می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک http://wrc.ir/?action=TCOSS.Home اقدام نمایند.

همچنین ارتباط با آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده از طریق تلگرام شماره ۹۰۱۱۰۶۷۴۷۷ امکان پذیر است.

نظر شما