شناسهٔ خبر: 49497 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ترجمه‌های جدید از آلبر کامو در نمایشگاه کتاب

انتشارات مجید و نشر به‌سخن با ۲۳ عنوان کتاب چاپ اولی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت خواهند کرد که در این بین دست به انتشار مجموعه کاملی از آثار آلبر کامو زده‌اند.

ترجمه‌های جدید از آلبر کامو در نمایشگاه کتاب

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ انتشارات مجید و به‌سخن با ۲۳ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب امسال شرکت خواهد کرد.
 
شاید جذاب‌ترین این کتاب‌ها مجموعه آثار آلبر کامو باشد که این مجموعه شامل ۹ عنوان از آثار آلبر کامو است که با ترجمه پرویز شهدی، درون قابی مناسب، عرضه می‌شود. پنج عنوان از این مجموعه، داستان ( شامل «طاعون»، «بیگانه»، «دور از دیار و قلمرو»، «مرگ شادمانه» و «سقوط») و چهار عنوان دیگر، نمایشنامه (شامل «دادگسترها»، «حکومت نظامی»، «کالیگولا» و «سوء تفاهم») است.

کتاب‌های این مجموعه هم به‌صورت مجزا و هم به‌صورت مجموعه‌ای (درون قاب) عرضه می‌شوند. مجموعه آثار آلبر کامو (قابدار) در شمارگان ۵۰۰ نسخه و به‌بهای ۱۱۰ هزار تومان منتشر شده است.
 
«نفوس مرده»
این کتاب شاهکار نیکلای گوگول است که با ترجمه پرویز شهدی در ۵۲۸ صفحه، جلد لوکس و به‌بهای ۴۰ هزار تومان منتشر شده است. این کتاب، داستانی انتقادی با درون مایه طنز است که به زیبایی تمام از متن فرانسه به فارسی برگردان شده است.
 
«حکایت دو شهر»
این کتاب اثر چارلز دیکنز، ترجمه دکتر جلیل شاهری در ۵۷۶ صفحه، جلد لوکس و به بهای ۴۵ هزار تومان منتشر شده است. موضوع کتاب ادبیات داستانی و جزء بهترین آثار ادبی چارلز دیکنز است.
 
«دوئل»
این کتاب شامل ۱۱ داستان کوتاه، اثر آنتوان چخوف، ترجمه دکتر مهدی افشار در ۴۰۰ صفحه، جلد لوکس و با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

«مرد بارانی»
موضوع کتاب شرح حال ساده دو برادر است که یکی از آنها بیماری اوتیسم دارد. این کتاب اثر لیونر فلیشر، ترجمه  قاسم کبیری در ۲۷۲ صفحه، جلد لوکس و به بهای ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.
 
«رستاخیز»
این کتاب جزء ادبیات کلاسیک دنیا و از شاهکارهای ادبی است. این کتاب اثر لئون تولستوی، ترجمه جناب آقای پرویز شهدی در ۷۳۶ صفحه، جلد لوکس و به بهای ۴۷ هزار ۵۰۰ تومان منتشر شده است.
 
از دیگر آثار چاپ اول این نشر می‌توان به «مرشد و مارگریتا»، اثر میخائیل بولگاکف ده داستان کوتاه از نویسندگان بزرگ روس مانند چخوف و پوشکین اشاره کرد.
 
«نامه به کودکی که هرگز زاده نشد»، اثر اوریانا فالاچی، «آرزوهای بزرگ»، اثر چارلز دیکنز، «وداع با اسلحه»، اثر ارنست همینگوی «بابادک باز»، اثر خالد حسینی، «انزجار»، اثر آلبرتو موراویا  و «دارا و ندار» (۳جلدی) اثر ایروین شاو از دیگر آثار چاپ اول این نشر است.

نظر شما