شناسهٔ خبر: 49503 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ایوانکا ترامپ» با نوشتن کتابی جدید خبرساز شد

«ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس‌جمهور کنونی «ایالات متحده» کتابی تحت عنوان «زنانی که کار می‌کنند نوشته است. وی در این کتاب از تجربیات و مشقات خود به عنوان یک مادر شاغل می‌گوید و گله می‌کند که بعضی اوقات زمانی برای انجام تفریحات موردعلاقه خود ندارد.

«ایوانکا ترامپ» با نوشتن کتابی جدید خبرساز شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ «ایوانکا ترامپ»، دختر و مشاور «دونالد ترامپ» با ناراحتی بیان کرد موقع برگزاری کمپین‌های پدرش برای رسیدن به انتخابات ریاست‌جمهوری وقت کافی برای مدیتیشن یا رفتن به ماساژ را نداشته است! وی این جملات را در کتاب جدیدش، «زنانی که کار می‌کنند»، که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، اعلام کرد.
 
وی در این کتاب نوشت: «زنانی که کار می‌کنند واقعی هستند!» «ایوانکا»ی 35 ساله که اواخر ماه مارس به عنوان یکی از مشاوران کاخ سفید انتخاب شد می‌گوید: «بروز احساساتم به عنوان مادری که شاغل است تجربه‌ای جدید بود.»
 
«ترامپ» و همسرش «جرد کاشنر»، 36 ساله که به عنوان مشاور ارشد رئیس‌جمهور در امور خاورمیانه انتخاب شد دارای سه فرزند هستند و پیش از انتخابات جاری هیچ تجربه کاری حضور در دولت را نداشتند.
 
این زوج جوان پیش از این اعلام کردند از ثروتی 240 میلیون دلاری برخوردار و سهامدار شرکت تجاری بزرگی با ارزش 741 میلیون دلار نیز هستند. «ایوانکا ترامپ» همچنان در حوزه مُد فعالیت می‌کند. البته یکی از مشاوران وی از او خواسته است این کار را ترک کند زیرا با فعالیت‌های او در کاخ سفید تداخل دارد.
بخش اعظم کتاب وی پیش از انتخاب پدرش به عنوان رئیس‌جمهور رسمی کشور در ماه نوامبر سال گذشته نگاشته شده است. خود وی در این باره می‌گوید: «در دوران سخت کاری به خصوص در زمان برگزاری کمپین من وارد مرحله جدیدی شدم و نمی‌توانستم به کارهای شخصی‌ام رسیدگی کنم. کار می‌کردم و وقتم را با خانواده سپری می‌کردم. صادقانه بگویم حتی زمانی برای رفتن به ماساژ یا مدیتیشن نداشتم. ای کاش بیست دقیقه زودتر از خواب بیدار می‌شدم و حداقل مدیتیشن را انجام می‌دادم.»
 
وی در این کتاب از مزایای خود به عنوان یک انسان مرفه می‌گوید. در عین حال اعتراف می‌کند از اینکه کسی او را به عنوان یک مدیر و مشاور جدی نمی‌گیرد ناراحت است. وی می‌گوید: «در آغاز نگران بودم اگر واقعیت‌های زندگی یک زن شاغل را به زبان بیاورم دیگر کسی روی من حساب نکند اما سپس به این فکر کردم اگر سکوت کنم در حق دیگر مادران شاغل بی‌عدالتی کرده‌ام.»
 
«ایوانکا ترامپ» پیش از پیوستن به کمپین پدر برند مستقلی در حوزه پوشاک را اداره می‌کرد. اما مدیریت آن را ترک کرد. بعضی از کارمندان ارشد وی بعدها اعلام کردند تجربه کاری خوبی با وی نداشتند و حتی فرهنگ دیکتاتورانه‌ای در شکل اداره دفتر کارش اعمال می‌شد و در نتیجه بسیاری از آنان از شغل خود استعفا دادند.
 
این در حالی است که خود «ایوانکا» در کتابش نظر دیگری دارد. وی در کتاب «زنانی که کار می‌کنند» در این باره گفته بود: «به همکارانم در اداره این کار اعتماد کامل داشتم و ساعت پنج و نیم هر روز برای خداحافظی و ترک دفتر به آنان سر می‌زدم. مطمئن بودم که در نبود من تصمیمات درستی می‌گیرند و جای نگرانی وجود ندارد.»
 
«ایوانکا ترامپ» فرزند «دونالد ترامپ» از ازدواج اولش با «ایوانا ترامپ» است و این روزها نقش شبه-بانوی اول «آمریکا» را ایفا می‌کند.

نظر شما