شناسهٔ خبر: 49612 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«هیلاری و بیل کلینتون» به دنیای رمان‌های تخیلی وارد می‌شوند

قرار است کتاب‌های با شخصیت «هیلاری و بیل کلینتون»، رییس جمهور و بانوی اول پیشین آمریکا منتشر شود.

«هیلاری و بیل کلینتون» به دنیای رمان‌های تخیلی وارد می‌شوند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ قرار است «بیل کلینتون» با همکاری «جیمز پیترسون»، نویسنده مطرح داستان‌های پرفروش رمانی با عنوان «رییس‌جمهور گم شده است» را توسط انتشارات «لیتل براون» در سال 2018 به بازار عرضه کنند.
 
«بیل کلینتون» در بیانیه‌ای درباره این خبر گفته است: «کار کردن بر روی کتابی درباره یک رییس‌جمهور، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که من در زندگی در کاخ سفید به‌دست آورده‌ام، بسیار مفرح و هیجان‎انگیز است.»
 
هم‌چنین «پیترسون» نیز گفته است: «من یک داستان‌گو هستم و دانستنی‌های کلینتون این امکان را می‌دهد تا بتوانیم یک داستان واقعا جذاب را ارائه دهیم. چنین تلفیقی از واقعیت و خیال بسیار نادر است.»
 
«پیترسون» طی یک دهه گذشته در کنار نویسندگانی چون «جی‌کی رولینگ» جز نویسندگان برتر کتاب‌های پرفروش بوده است. هم‌چنین «بیل کلینتون» نیز تا کنون چندین کتاب غیرداستانی از جمله زندگی‌نامه خودش با عنوان «زندگی من» در سال 2004 را منتشر کرده است.
 
هرچند رییس‌جمهور پیشین آمریکا تنها مقام سیاسی نیست که قرار است وارد عرصه ادبیات داستانی شود؛ گفته می‌شود «کرتیس سیتنفلد» قرار است داستانی تخیلی درباره «هیلاری کلینتون»، همسر «بیل» و بانوی اول و نامزد پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا را با هم‌کاری خود او به رشته نگارش درآورد.
 


به گزارش «گاردین»، این نویسنده که با کتاب داستانی پرفروش «همسر آمریکایی»، درباره «لورا بوش» همسر «جورج بوش» در سال 2008 به‌شهرت دست یافت تصمیم دارد داستانی با محور هیلاری بدون بیل را بنویسد.
 
گفته می‌شود این کتاب که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، بر این فرض استوار است که اگر «هیلاری» که زمانی وزیر امور خارجه آمریکا نیز بود، با «بیل کلینتون» ازدواج نمی‌کرد، چه اتفاقاتی ممکن بود روی دهد.
 
این داستان از زاویه دید «هیلاری رودهام» (کلینتون) روایت می‌شود که در آن او پیشنهاد ازدواج «بیل» را رد می‌کند (همانند آن‌چه در واقعیت اتفاق افتاده بود) اما این بار از تصمیم خود بازنمی‌گردد. گفته می‌شود این کتاب در سال 2019 روانه بازار خواهد شد.

نظر شما